Q&As
- Miért jó és hogyan működik a felirat kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a keret kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a célzott hirdetésfigyelő funkció?
- Miért jó és hogyan működik a licit funkció?
- Miért jó és hogyan működik a kereslet-kínálat párosítás?
- Miért jó és hogyan működik az összehasonlítás funkció?
- Miért jó és hogyan működik az árazás-kereslet statisztika?
- Meddig lesz érvényes a vásárolt kiemelés a hirdetésemre?
Meddig lesz érvényes a vásárolt kiemelés a hirdetésemre?
A hirdetések kiemelése jellemzően 30 napig tart. Az extra funkciók jelenleg 24 óra és 30 nap intervallumban vásárolhatóak meg. A licit, mint fontos kiemelési lehetőség – előre sorolás -, ami azt jelenti, hogy az azonos hirdetési paraméterek között, a később hirdetést feladókat lehetséges megelőzni, ezzel hamarabb a kereső látogatók látómezejébe kerülni. Ez a pozíció váltás addig tart, amig más hirdető magasabb/több kredittel licitál és ezzel megelőzi mások hirdetési pozícióját. Tehát a licit esetében addig tart a „kiemelés”, amig más meg nem előzi a hirdetést vagy a hirdető le nem törli a hirdetését vagy az archiválásra kerül.