Q&As
- Miért jó és hogyan működik a felirat kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a keret kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a célzott hirdetésfigyelő funkció?
- Miért jó és hogyan működik a licit funkció?
- Miért jó és hogyan működik a kereslet-kínálat párosítás?
- Miért jó és hogyan működik az összehasonlítás funkció?
- Miért jó és hogyan működik az árazás-kereslet statisztika?
- Meddig lesz érvényes a vásárolt kiemelés a hirdetésemre?
Miért jó és hogyan működik a célzott hirdetésfigyelő funkció?
A célzott hirdetésfigyelő, a korábban hirdetésfigyelő szolgáltatást kérő látogatók újbóli, proaktív megkeresését, értesítését szolgálja. Mivel a hirdetésfigyelő szolgáltatás teljesítése alapesetben egyszeri, a beállított paramétereknek megfelelő hirdetés, Portálra való felkerülése esetén teljesül, így a későbbiekben, esetleges árváltoztatás, egyéb paraméter változása esetén vagy csak emlékeztető jelleggel, azon látogató, aki értesítésre került a beállított hirdetésfigyelő paraméterei miatt, ismételten, tudatosan értesíthető. Ezen értesítés személyes adatokat nem tartalmaz, tehát a Portálon nem elérhető adat, hogy pontosan ki, milyen értesítési címre és beállított paraméterek alapján kerül értesítésre a célzott hirdetésfigyelő által.