Q&As
- Miért jó és hogyan működik a felirat kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a keret kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a célzott hirdetésfigyelő funkció?
- Miért jó és hogyan működik a licit funkció?
- Miért jó és hogyan működik a kereslet-kínálat párosítás?
- Miért jó és hogyan működik az összehasonlítás funkció?
- Miért jó és hogyan működik az árazás-kereslet statisztika?
- Meddig lesz érvényes a vásárolt kiemelés a hirdetésemre?
Miért jó és hogyan működik a licit funkció?
A licit azon szolgáltatás, amely segítségével Hirdető, a hirdetését a találati lista oldalakon előre sorolhatja, így a találati listán meghatározhatja, hogy a hirdetés paramétereit figyelembe véve, hányadik helyen legyen látható, az azonos paraméterű hirdetések között. Hirdetőnek lehetősége van 1 hét intervallumban, licit tervet készíteni, amely alapján minden napra előre, hétfői nappal kezdődően, vasárnapi nappal bezárólag meghatározhatja a napi kredit mennyiséget, amelyet adott hirdetésre szán az előre sorolás érdekében. A napokra adott érték tetszőlegesen választható, de Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha adott időpontban prognosztizált pozícióhoz képest, következő napokon más eredmény látható, mivel közben az adott pozíció értéke szabadon változhat a többi hirdető által. A napi beállított kreditmennyiséget Szolgáltató leemeli. A licit terv teljesítése addig tart, amíg Hirdető leállítja a szolgáltatást vagy kimerül a kredit keret.