Gyakran ismételt kérdések
- Miért jó és hogyan működik a felirat kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a keret kiemelés?
- Miért jó és hogyan működik a célzott hirdetésfigyelő funkció?
- Miért jó és hogyan működik a licit funkció?
- Miért jó és hogyan működik a kereslet-kínálat párosítás?
- Miért jó és hogyan működik az összehasonlítás funkció?
- Miért jó és hogyan működik az árazás-kereslet statisztika?
- Meddig lesz érvényes a vásárolt kiemelés a hirdetésemre?
Miért jó és hogyan működik a kereslet-kínálat párosítás?
A kereslet-kínálat párosítás alapján, akár eladásra/bérlésre/hasznosításra, stb. kínált ingatlan hirdetője keres hasonló ingatlant kereső hirdetőt, akár eladásra/bérlésre/hasznosításra, stb. kínált ingatlan keresője keres hasonló ingatlant kínáló hirdetőket. Ennek alapján, gyorsítható az egyező szándékú és igényű Hirdető szereplők egymásra találása. A szolgáltatás egy automata folyamatot indít el, amely hasonlóan a hirdetésfigyelőhöz, naponta találati listát hoz létre és a megadott paraméterek egyezése esetén értesítő levelet küld a szolgáltatás megrendelőjének. A párosítás ki/be kapcsolható, amely automata folyamat kredit elszámolás rendszerén belül kerül elszámolásra.